Úřad v Říčanech obnovuje svou činnost od pondělí 20. dubna

17. 4. 2020

Městský úřad obnovuje činnost ve standardním režimu za přísných hygienických a bezpečnostních opatření na základě usnesení vlády (č. 399 ze dne 9. dubna 2020). Od pondělí 20. dubna 2020 budou úřední hodiny opět v rozsahu, jako před vyhlášením nouzového stavu. Přednost budou mít klienti objednaní v rámci rezervačního objednávkového systému.

 

V rámci směnného provozu bude otevřen současně jen omezený počet přepážek a jednacích prostor. Přednost budou mít klienti objednaní v rámci rezervačního objednávkového systému a celkový počet klientů v budově bude regulován Městskou policií. Klienti budou do budov vpuštěni jen s ochrannými rouškami a bez příznaků respiračních onemocnění, což bude kontrolováno bezkontaktními teploměry. Úřad má povinnost přednostně vyřizovat úřední záležitosti dálkově (elektronicky, telefonicky) a jen v nutných případech v omezeném osobním styku za přísných bezpečnostních opatření. Žádáme občany, aby tato opatření respektovali.

 

ELEKTRONICKÝ OBJEDNÁVKOVÝ SYSTÉM MěÚ

 

Zrušeno bylo dočasné ověřování podpisů a dokumentů a CzechPOINT ve Staré radnici na Masarykově náměstí (okénko). Od pondělí 20. 4. 2020 tuto službu zajistíme v budově MěÚ na Komenského náměstí.

 

 

Město Říčany
Masarykovo náměstí 53
251 01 Říčany
Ústředna:
+420 323 618 111
+420 323 618 211
podatelna@ricany.cz
(pro běžnou korespondenci)

e-podatelna@ricany.cz
(pro úřední podání)
ID datové schránky:
skjbfwd

Najdete nás na Facebooku RSS kanál